Klacht POSTNL: Pakket bestelling

DelftBow

Op 4 januari 2014 is er een klein pakket naar mijn adres in Delft gestuurd vanuit Friesland met trekking nummer is 3SKABA366875806

Er heeft een verschrijving plaats gevonden met de postcode. Op het pakket staat 2624PH en dat had moeten zijn 2624PJ

Bij het postagentschap wat bij onze wijk hoort is niets afgegeven. In eerste instantie had het pakket daar moeten belanden.

Via MijnPakket kan ik zien dat er een pakket onderweg zou zijn/is maar dat het, volgens de informatie van PostNL klantenservice is het pakket bij de afdeling ‘onbestelbare’ stukken beland.
Klantenservice kan/mag/wil niet met de afdeling onbestelbaar communiceren wat ik heel vreemd vindt.

Het gaat om 1 letter in de postcode en deze verkeerde zet het werk/proces systeem van PostNL slaat op tilt.

Is er dan geen nadenkende PostNL medewerker die zijn verstand gebruikt en eerst even kijkt hoe de relatie straatnaam en postcode is.

pakket opnieuw in de bestelling met aangepaste postcode

Geachte heer Heeren,Ik vind het vervelend u uw zending nog niet heeft ontvangen. Graag informeer ik u verder.Wanneer een pakket niet bezorgd kan worden door een foutief adres, wordt de zending retour naar de afzender gestuurd. Is er geen retour adres bekend dan wordt de zending naar de afdeling Onbestelbare Stukken gestuurd. Het is voor de geadresseerde niet mogelijk om een onderzoek op te laten starten om de zending daar op te vragen. Voor de afzender, onze opdrachtgever, is dit wel mogelijk. Ik wil u daarom ook adviseren om contact op te nemen met de afzender. Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL
    DelftBow
    De afzender is niet willens hier aan mee te werken cq een onderzoek te starten heeft ook daarom geen verzend adres opgegeven. Het gaat om een artikel van Marktplaats. Ik zie niet in dat de POSTNL een dergelijke correctie van 1 Letter, niet maakt . Kan het pakket anders naar het Postagentschap worden gestuurd waar ik met legitimatie het kan ophalen
    Geachte heer Heeren,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ga even voor u informeren en kom dan deze week nog even telefonisch bij u terug.Met vriendelijke groet,Frouktje