Opgelost door POSTNL: Pakket betaald via Ideal, geen label en restitutieformulier werkt niet

angelique

Pakket online aangemaakt en betaald. Afgeschreven via Ideal, echter geen label,. Kon volgens klantenservice half uur duren. Niet dus, want ik ontving een mail dat het niet betaald zou zijn. Het is dus WEL betaald. Daarna, op advies klantenservice, diverse malen geprobeerd het restitutie formulier te downloaden (op 2 computers met de laatste versie van adobe reader), het gaat gewoon niet!

Contact gehad met een duur klantenservicenummer maar helaas, ze kon er niets aan doen. Vroeg niet eens om NAW gegevens voor een check.

Er is een bedrag van 6,50 afgeboekt omdat bij de betaling mislukt zou zijn, het werd echter wel van mijn rekening afgeschreven. De 2e keer heb ik het afgegeven bij het postagentschap, ik durf niet nogmaals online te verzenden. Gezien de vele klachten hierover op internet en de lakse houding van klantenservice aan de telefoon.

Geld terug (6,50e) en het zou nog beter zijn, indien het dure 0900 nr ook vergoed wordt.

angelique
    Uiteindelijk is het mij gelukt om het formulier van Internet Explorer te downloaden. Met andere browsers zoals Google Chrome en Mozilla Firefox lukte het niet. In totaal ben ik bijna 2u bezig geweest met dit gedoe... Nu het formulier op de post en ben benieuwd. Ook het afdrukken van de orderdetails, zoals gevraagd bij het restitutieformulier, lukt enkel bij Internet Explorer. Anders wordt er een zwart vlak geprint.
    Geachte mevrouw Verhees,Ik ben blij te horen dat u via internet explorer het restitutieformulier heeft kunnen printen. Mocht het zo zijn dat u nog ergens tegenaan loopt hoor ik dit graag.Met vriendelijke groet,Lotte
    angelique
    ik wacht af maar ga ervan uit dat eea tzt teruggestort wordt op mijn rekening.