Klacht POSTNL: pakket bezorg maar hij was open en zat niks meer in.

Klachtnummer
# 406097
Gebruiker
gwenyth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket bezorgd maar pakketje was open, en zat niks meer in

De oplossing

nieuwe versturen zonder dat ik extra hoef te betalen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u op 4 december uw klacht al doorgegeven via onze klantenservice. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen