Klacht POSTNL: Pakket bezorgd bij onbekend adres

Mw. Pradun-Baur

Geachte heer, mevrouw,

Na al diverse eerdere klachten te hebben laten gaan is de maat nu vol voor de zoveelste keer gaat er iets mis met de bezorging van pakketten via PostNL.

In eerdere leveringen worden pakketten
- gewoon voor de deur gezet in de regen
- worden pakketten in de kliko container naast de voordeur gedaan
- worden de pakketten elders afgegeven zonder berichtgeving waar.

En nu is afgelopen woensdag weer een pakket elders afgegeven maar geen enkele bericht in de bus waar deze dan is afgegeven. Ik vind het schandalig dat persoonlijk geadresseerde pakketten zomaar aan derde worden afgegeven ipv een 2e keer aanbieden of bij het dichtstbijzijnde PostNL punt is af te halen.

Het betreft het pakket met nummer: 3SBLCQ643394238 er staat bij status bezorgd maar ik heb echter geen pakket ontvangen Of een berichtgeving dat het pakket op een ander adres is afgegeven.

Graag een spoedige actie en reactie van uw kant en houd ik u financieel verantwoordelijk.

Kennisgeving van het adres waar het pakket is afgegeven

Geachte mevrouw Pradun-Baur,

Uit uw bericht begrijp ik dat er meerder malen iets mis is gegaan betreft de bezorging van uw pakketten. Dit is natuurlijk zeer spijtig om te lezen.

Ik heb de zending bekeken, waarvan u de code heeft doorgegeven. Dit betreft een brievenbuspakje, welke waarschijnlijk iets te groot was voor uw brievenbus. Deze is overgedragen aan de pakketdienst. Heeft u inmiddels deze zending ontvangen? Mocht dit nog niet het geval zijn, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing

Bij deze raad ik u ook aan, mocht er in de toekomst weer een situatie voorkomen in de bezorging waar u niet blij mee bent, om contact met ons op te nemen. Dan kan de betreffende bezorger eventueel worden aangesproken en kan dit in de toekomst worden voorkomen.

Hierbij wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak welke dit bij u heeft veroorzaakt.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Femke
    Klantenservice PostNL