Klacht POSTNL: Pakket bezorgd op verkeerd afhaalpunt

Klachtnummer
# 406568
Gebruiker
Heijden1989
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje laten bezorgen op een afhaallocatie bij mij in de buurt. Echter is het pakketje naar een afhaalpunt gebracht 20min fietsen vederop! Daarnaast is deze locatie enkel alleen open tijdens kantooruren en zaterdag. Het was een dringend pakketje en nu kan ik hem de eerstvolgende mogelijkheid, zaterdag pas ophalen?! Is er een mogelijkheid dat het pakketje morgen 05-12-2019 naar de juiste afhaallocatie gebracht wordt?

De oplossing

Pakket volgende dag, 05-12-2019 leveren op juiste afhaallocatie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze zou bij een andere locatie liggen. Nu ligt het echter op een locatie 20 min verderop met ongunstige openingstijden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u niet blij bent dat u uw zending op een andere locatie moet afhalen dan u zelf had aangegeven. Door de drukte komt het echter voor dat het op een andere locatie terecht komt omdat er op de aangegeven locatie geen plek meer is. Dat hadden we ook niet meer kunnen wijzigen. Volgens mijn informatie heeft u de zending inmiddels alsnog af kunnen halen. Uiteraard mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?