Klacht POSTNL: pakket bezorgd volgens track&trace maar niks ontvangen

remcob

Hallo ik heb een pakket besteld via t-mobile en deze zou vandaag rond 130:00u bezorgd zijn, er is volgens de track&trace site zelfs voor ondertekend? Maar ik heb dit hele pakket niet ontvangen omdat ik toen nog aan het werk was.
Er is verder geen briefje achter gelaten waar het afgeleverd is, hoe moet ik dit nu achterhalen? Er is blijkbaar voor getekend. maar mag dat wel? Tekenen voor iemand anders? Vind dit maar een raar fenomeen.

Ik wil dat als men een pakket bezorgd bij een ander adres dat er wel even een briefje wordt achtergelaten zodat ik weet waar ik het op moet halen.

Geachte heer Band,Hartelijk dank voor uw melding, excuses dat u hem heeft moeten maken.Ik maak op uw naam een klacht aan in onze systemen maar wil u vragen om , wanneer u dit nog niet gedaan mocht hebben, de afzender ook in te lichten.Deze kan een volledig onderzoek opstarten bij hun zakelijke serviceteam binnen PostNL.De afzender heeft de zending verzonden met de verzendwijze "Handtekening voor ontvangst" . Dit houdt in dat een ieder die op het aangegeven adres de deur open doet en zich bereid verklaard de zending in ontvangst te nemen de zending in ontvangst mag nemen.Excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Frouktje
    remcob
    U geeft aan: De afzender heeft de zending verzonden met de verzendwijze "Handtekening voor ontvangst" . Dit houdt in dat een ieder die op het aangegeven adres de deur open doet en zich bereid verklaard de zending in ontvangst te nemen de zending in ontvangst mag nemen.
    Het probleem ligt in het feit dat het dus niet op het aangegeven adres is afgeleverd maar ergens anders. In dit geval bleek dat de vervanger van de vaste bezorger een fout had gemaakt en heb inmiddels alles. toch vreemde zaak.
    Geachte heer Band,Zoals ik via het voicemail bericht heb aangegeven is er een klacht genoteerd, zodat de bezorger wordt aangesproken en herhaling wordt svoorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Webcare