Opgelost door POSTNL: Pakket bezorgd zegt {postnl} maar dat is niet gebeurd,andere pakketjes wel op de zelfde dag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 477984
Gebruiker
Jarovaro76
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post nl zegt pakketje bezorgd op 9 september 11:52
het was ook nog brievenbus post maar het was niet bezorgd, ik had gelijk oversteken gedaan zo dat het geld even op een andere rekening staat maar ja als post nl zegt het is bezorgd wat moet je dan dan kun je aleen nog maar uitbetalen het zat in een bruine envelop. weg geld ,weg pakketje

De oplossing

wat ik vreemd vind dat jullie zeggen het is bezorgd om 11.52 en er ligt niks in het halletje en niemand echt niemand kan het hebben gepakt
en andere pakketjes liggen er wel

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje. Uw brievenbuspakje heeft een afleverscan, maar is niet door u ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat deze situatie u bevreemdt. Voor de zekerheid zou u eens navraag kunnen doen bij de buren of zij toevallig uw pakje in de brievenbus hebben gehad. De bezorger kan zich immers hebben vergist in het huisnummer of de brievenbus.

    Het kan ook voorkomen dat de afleverscan te vroeg wordt gemaakt. De ervaring leert dat een pakje binnen twee bezorgdagen na de afleverscan alsnog geleverd kan worden. Ik wil u daarom vragen om in ieder geval tot en met morgen, vrijdag 11 september, even af te wachten en de brievenbus in de gaten te houden.

    Mocht uw pakje na twee bezorgdagen nog steeds niet terecht zijn, dan kunt u het beste met de afzender bespreken wat een passende oplossing voor deze situatie is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jarovaro76
Datum
Uiteindelijke oplossing
De postbode had vergeten een briefje in de bus te doen en een buurvrouw die veel verder op woont heeft de pakketten ontvangen en die er ook weer wat dagen later mee aan kwam dus het Is geen oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen