Opgelost door POSTNL: Pakket bezorgen z.s.m!

sad Opgelost
Jukeboxje

Brievenbus pakket is vrijdag verstuurd en op dinsdag nog steeds niet bezorgd, de App waar post.nl zo mee weg loopt geeft nu al 3 dagen aan bezorgtijd "vandaag" u kunt geen ander tijdstip kiezen en als status staat er zending is bij post.nl dus niet bezorger is onderweg. Als je de klachtenlijn van post.nl belt word er gezegd dat de zending niet te laat is en dat dit wel 5 dagen kan duren, dit was vroeger toen het goedkoper was ook niet het geval en zit de helpdesk van post.nl tegenwoordig in India? Ik krijg nl. Elke keer iemand met een indisch accent aan de lijn die weigeren de klacht te noteren en/of in behandeling te nemen. Dus bij deze meld ik mijn klacht over post.nl hier en ga ik voortaan mijn post met een ander bedrijf verzenden, ik ben helemaal klaar met deze firma

Betere werking van de app zou een hoop ergernis kunnen voorkomen, maar voor mij is dit te laat ik ben klaar met Post.nl
Pakket is bezorgd en ik begrijp dat een brievenbus pakket niet zo makkelijk te volgen is, maar dat vrijdag ingediend is om 13:07 dat vanaf die zaterdag in de app de melding is dat het die dag bezorgd word en het op woensdag na 14:00uur pas bezorgd is vind ik persoonlijk geen goede service. Maar later wel goed te woord gestaan door een andere medewerkster die wel kon zien (of meer moeite nam) wanneer het pakket bezorgd zou worden. Dus ik neem bij deze aan dat ik gewoon de domme pech gehad heb om een vertraging gehad te hebben en een helpdesk medewerker die er duidelijk geen zin in had iets op te zoeken. Samenloop van omstandigheden kan men dat dan ook wel noemen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het brievenbuspakketje dat u niet heeft ontvangen. Ik kan me indenken dat u graag de zending wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bij brievenbuspakketjes is de status vaak wat lastiger te volgen. Wat in dit geval de reden is van de vertraging kan ik spijtig genoeg niet nagaan. Indien u de zending nog steeds niet hebt ontvangen, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de verzender van het pakket. Die kan dit bij ons melden en voor u een passende oplossing zoeken. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.