Klacht POSTNL: Pakket bezorger belt niet aan!

Klachtnummer
# 480473
Gebruiker
deRoock
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben thuis, omdat ik een pakketje verwacht later zie ik in de Postnl app dat het pakketje niet bezorgd kon worden, omdat ik niet thuis was en dat ik het de volgende werkdag na 15.00 kan ophalen bij het afhaalpunt. De pakket bezorger heeft niet aangebeld en is dus gelijk naar het afhaalpunt gereden, want ik kon mijn pakketje dezelfde dag nog ophalen en dit is al de tweede keer in veertien dagen 😠

De oplossing

Ik denk dat het bedrijf niets voor mij kan doen, maar wel voor de pakket bezorgers, misschien een idee om de werkdruk te verlagen en het salaris te verhogen om dit te doen zullen de pakket bezorgers ook klantvriendelijker worden en daardoor zal Postnl ook een betere naam krijgen dan dat ze nu hebben, dus eigenlijk is het een win win situatie!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat uw pakket direct naar een PostNL-punt is gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u enorm baalt dat u tevergeefs op dit pakket heeft zitten wachten. Het is ook zeer slordig dat dit niet de eerste keer is dat dit is gebeurd. Ik wil uw klacht graag doorzetten naar de leidinggevende binnen het depot.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de track en trace code van het betreffende pakket;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of u een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus heeft ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen