Klacht POSTNL: Pakket bezorger belt niet aan!

deRoock

Ik ben thuis, omdat ik een pakketje verwacht later zie ik in de Postnl app dat het pakketje niet bezorgd kon worden, omdat ik niet thuis was en dat ik het de volgende werkdag na 15.00 kan ophalen bij het afhaalpunt. De pakket bezorger heeft niet aangebeld en is dus gelijk naar het afhaalpunt gereden, want ik kon mijn pakketje dezelfde dag nog ophalen en dit is al de tweede keer in veertien dagen 😠

Ik denk dat het bedrijf niets voor mij kan doen, maar wel voor de pakket bezorgers, misschien een idee om de werkdruk te verlagen en het salaris te verhogen om dit te doen zullen de pakket bezorgers ook klantvriendelijker worden en daardoor zal Postnl ook een betere naam krijgen dan dat ze nu hebben, dus eigenlijk is het een win win situatie!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat uw pakket direct naar een PostNL-punt is gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u enorm baalt dat u tevergeefs op dit pakket heeft zitten wachten. Het is ook zeer slordig dat dit niet de eerste keer is dat dit is gebeurd. Ik wil uw klacht graag doorzetten naar de leidinggevende binnen het depot.

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van het betreffende pakket;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of u een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus heeft ontvangen.