Klacht POSTNL: Pakket bezorging gewijzigd, bevestiging via email, maar pakket niet bezorgd!

Klachtnummer
# 34475
Gebruiker
Badloe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1. Pakket gewijzigd mbv KG code naar Postagentschap Primera Nieuwkoop op ma 9 sep 2013. Na 16:00 op te halen, bevestigd via email
2. Ma 9 sep om 17:00 was het pakket niet aanwezig op het Postagentschap. Heel vervelend ja, werd er gezegd. speciaal een uur eerder van mijn werk gegaan.
3. Ik wil een klacht indienen en eis een credit, uur eerder weg! Ja heel vervelend maar dat moet u op internet doen.
4. Gebeld met 0900-0990, mevr. Wink, 9/9/2013, 18:26. Ja heel vervelend, ik ga een klacht indienen voor u. Wat is mijn ticket nr? Krijgt u niet, want er is toch geen opvolging op! U krijgt ook geen credit!
5. Schandalig!!!
6. Ik treed graag in contact met de directie hierover. Ik ben heel aanhoudend in dit soort zaken want ik wil voorkomen dat er nog meer klanten gedupeerd worden. Ik wil twee eenvoudige oplossingen delen met de directie!

De oplossing

Credit!
Gehoord worden door de directie, omdat ik van mening ben dat door eenvoudige maatregelen churn voor PostNL en imago schade voorkomen kan worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen