Klacht POSTNL: Pakket bezorging uit gesteld

Klachtnummer
# 310419
Gebruiker
Manolo24
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben de hele dag thuis voor een paaltje wat bezorgd zou worden tussen 15:05 én 17:05.
Staat de hele tijd pakket onderweg ik kijk om 16:50 staat er uitgesteld tot 2 juli.

De oplossing

Dat postnl zich houd aan de opgegeven bezorg tijden..
Én niet de zending verplaatsen dan gaan ze maar harder werken voor hun centen moet ik namelijk ook

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groen,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u de betreffende zending niet op 30 juni in ontvangst kon nemen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van het pakket mee willen sturen? Met behulp van die code kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen