Klacht POSTNL: pakket bezorging uitgesteld

Klachtnummer
# 22813
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

dinsdag 26-02 ontvingen wij een mailtje dat er een pakketje naar ons onderweg is, volgens de klink naar "mijnpakket" zou de bezorging woensdag 27-02 tussen 12.00 en 14.00 uur bezorgd worden. wij hadden er voor gezorgd dat er iemand thuis was, maar helaas niemand. Nu we wederom via de link "mijnpakket" keken is het bezorging spontaan uitgesteld naar donderdag 28-02 tussen 12.30 en 14.30 uur. Ik vind dit ronduit schandalig, als wij hiervoor vrij moeten nemen kost ons dit ook geld en je kan er voor de zoveelste keer weer niet van op aan. zeer triest.......

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte natasja frijters- van hal,Hartelijk dank voor uw melding.Volgens de scangegevens zou de zending inmiddels in uw bezit moeten zijn gekomen.De tijden aangegeven in `Mijn Pakket` zijn geplande aflevertijdvakken gebaseerd op elektronische vooraankondigingen uit het aanlever- en sorteerproces van PostNL. Voor de daadwerkelijke aanbieding door de collegae in uw regio moeten zij wel eerst beschikken over de zending.Als ik kijk naar de scans van de door u opgegeven barcode heeft deze zending u via een omweg bereikt.Alle informatie die de aflevertijden kunnen beïnvloeden worden zo snel mogelijk gecommuniceerd, echter wil ik aankaarten dat Track en Trace geen real time informatie weergeeft.We werken continu aan het verkleinen van de tijdvakken.Wij verplichten u niet om thuis te blijven.
    Indien er op het door de afzender aangegeven adres niemand is om de zending in ontvangst te nemen zal de chauffeur een bericht achterlaten.Met de op de kennisgeving aangegeven code, heeft u zelf een beslissende invloed op de 2e aanbieding. Maakt u geen gebruik van deze mogelijkheid zal de zending de volgende werkdag nogmaals bij u aangeboden.Kan de zending op die dag niet worden uitgereikt, zullen wij de zending ter afhaling naar het voor uw postcode aangewezen kantoor ter afhaling brengen.Er van uit gaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?