Klacht POSTNL: Pakket bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 59205
Gebruiker
Robbie
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Pakket wordt niet bezorgd met de melding adres bestaat niet.
Ligt al geruime tijd in het sorteercentrum.
Het adres is al 40 jaar oud

Gewenste oplossing

Gewoon bezorgen. Het zou binnen 48 uur plaats vinden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Swinkels,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending ten onrechte retour is gezonden. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Ik heb gelijk een klacht voor u aangemaakt zodat de leidinggevende de bezorger hier binnen twee werkdagen op aanspreekt. In mijn systeem kan ik zien dat deze zending inmiddels alweer retour is gekomen bij de afzender. Op de zending staat de exacte reden van retour zending vermeld. De afzender kan als opdrachtgever ook een klacht indienen bij PostNL om samen tot een oplossing te komen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Robbie
    Datum
    De pakketbezorger stond opnieuw voor de deur. Was mijn pakket vergeten wel de brief En melde dit af met de mededeling "Was niemand thuis. " Is na het weekend opnieuw bezorgd en ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen