Klacht POSTNL: Pakket bij douane en al drie weken bericht dat er 2 tot 3 werkdagen vertraging is met bezorgen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 428048
Gebruiker
1951jv#
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afschuiven met een verzoek voor meer informatie. Alle informatie hebben ze al gehad.!!

De oplossing

Zonder gedonder pakket leveren!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. De bezorging van uw pakket heeft enige tijd geleden vertraging opgelopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u niet langer op uw pakket wilt wachten. Naar aanleiding van uw vorige bericht hebben we u inderdaad verzocht meer informatie te verstrekken. Deze informatie is noodzakelijk om een onderzoek te kunnen instellen. Tot mijn spijt heeft u in uw reactie niet de verzochte informatie gestuurd waardoor we nog geen actie hebben kunnen ondernemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de volledige naam en adresgegevens van de afzender;
    - een gedetailleerde omschrijving van de inhoud van het pakket;
    - een gedetailleerde omschrijving van de verpakking van de zending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de status en de melding die is gemaakt bekeken en wil dit graag toelichten.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u dit pakket niet heeft ontvangen en ik begrijp dat u zich zorgen maakt. Omdat het pakket onverzekerd is verzonden heb ik niet de mogelijkheid om een onderzoek te starten. Uw klacht is uiteraard wel geregistreerd, maar u zal hier geen verder bericht meer over ontvangen. Voor een verdere oplossing moet ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender. Die is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket en u heeft een overeenkomst met de verzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
1951jv#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik het zelf moet uitzoeken met de afzender!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?