Klacht POSTNL: Pakket bij een onbekende bezorg en getekend

Klachtnummer
# 197772
Gebruiker
M.Hornstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl zegt een pakket van Vodafone bij mij te hebben bezorgd. Dit is niet gebeurd maar het pakket is wel aan iemand anders afgeleverd en er is voor getekend door een totaal onbekend persoon. Gelukkig zorgt Vodafone wel voor een oplossing.

De oplossing

Duidelijkheid van PostNL bij wie het pakket is bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Hornstra.

    Uit uw bericht begrijp ik dat het pakket met barcode: 3STQRM002419058 niet op uw adres is afgeleverd en dat een onbekende er voor heeft getekend. Excuses voor deze verwarring.

    Volgens onze gegevens heeft de afzender ons de opdracht gegeven dit pakket niet op uw adres af te leveren. Het was verstandig om al contact met de afzender te zoeken. Het is namelijk de afzender die namens jou navraag kan over de bezorging van dit pakket.

    Ik vertrouw er op dat de afzender hierover met ons contact zal opnemen, zodat onderzocht wordt wat er aan de hand is en een oplossing kan worden getroffen. Daarom raad ik je aan om goed contact te houden met Vodafone over de afhandeling hiervan.

    Met vriendelijke groet,
    Romke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen