Klacht POSTNL: Pakket blijft bij inklaring liggen

Klachtnummer
# 85929
Gebruiker
Alessia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1) pakket is op 29/10/2014 verstuurd met USPS van VS en binnen 5 dagen in Nederland gearriveerd (track and trace website)
2) pakket CJ........US is nog steeds niet bezorgd (27/11/2014)
3) pakket ligt vanaf 04/11/2014 bij de douane
November 4, 2014 , 9:12 pm
Customs Clearance
NETHERLANDS
4) Bericht van Aankomst heeft ingevuld en op 04/11/2014 retour gestuurd

De oplossing

Ik hoop dat ik het pakket zsm en zonder verlies krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Werken,Hartelijk dank voor uw reactie op Klantenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik snap dat dit erg vervelend is als u een pakket uit het buitenland verwacht. Graag informeer ik u hierover verder.Volgens mijn gegevens is uw zending op 4 november inderdaad aangekomen in Nederland. Er is een bericht van aankomt naar u verstuurd en deze is op 10 november retour ontvangen. De afdeling inklaringen heeft uw zending behandeld maar uw zending was nog niet vrijgegeven. Uw zending is op 5 december vrijgegeven door de afdeling inklaringen. We hebben uw zending daarom om 6 december meteen bij u kunnen bezorgen. Helaas hebben we geen invloed op het vrijgeven van pakketten en moeten wij hier ook op wachten.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen