Klacht POSTNL: Pakket blijft bij post office NLNLAMSA liggen

sad Niet opgelost
dd

Ik verwacht een pakketje vanuit China maar staat nu al sinds 19november bij Post office NLNLAMSA. Waarom wordt deze niet doorgestuurd naar mij?

Het pakket doorsturen naar mij

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat u uw pakket nog niet ontvangen hebt. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat uw adres nog niet gekoppeld is aan de zending en dat het label niet gelezen kan worden. Ik hoop dat het handmatig gesorteerd kan worden en anders zal het retour afzender gaan. Mocht het te lang duren dan kunt u het beste contact met de afzender opnemen.

dd
Heb wel reactie van Postnl. Maar heb pakket nog niet ontvangen. Systeem kan label niet scannen, wellicht mogelijk om pakket met de hand te verwerken. En handmatig mijn adres in vullen. En doorsturen naar mijn adres.