Klacht POSTNL: Pakket blijft bij post office NLNLAMSA liggen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 405654
Gebruiker
dd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verwacht een pakketje vanuit China maar staat nu al sinds 19november bij Post office NLNLAMSA. Waarom wordt deze niet doorgestuurd naar mij?

De oplossing

Het pakket doorsturen naar mij

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat u uw pakket nog niet ontvangen hebt. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat uw adres nog niet gekoppeld is aan de zending en dat het label niet gelezen kan worden. Ik hoop dat het handmatig gesorteerd kan worden en anders zal het retour afzender gaan. Mocht het te lang duren dan kunt u het beste contact met de afzender opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb wel reactie van Postnl. Maar heb pakket nog niet ontvangen. Systeem kan label niet scannen, wellicht mogelijk om pakket met de hand te verwerken. En handmatig mijn adres in vullen. En doorsturen naar mijn adres.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen