Klacht POSTNL: Pakket blijft bij postkantoor.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359002
Gebruiker
BozeKlant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is als volgt,

Eergister heb ik een pakket bij PostNL afgeleverd voor verzending. Via track & Trace zag ik dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. Echter bleek het pakket de volgende dag nog steeds op het postkantoor te liggen. Inmiddels 2 dagen na aflevering en het pakket wordt vandaag geleverd. Ik vindt het heel vervelend dat er staat dat het de volgende dag geleverd wordt terwijl het pakket tot gisteravond nog bij het postkantoor lag. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen? Ik verzend namelijk veel pakketten maar ik heb altijd problemen met PostNL servicepunt waar ik kom. Of ik betaal te veel, of afspraken worden niet nagekomen. Graag zou ik willen dat het vergoed wordt, anders zie ik mij genoodzaakt om voortaan gebruik te maken van een andere leverancier.

Met vriendelijke groet,

Ernesto.

De oplossing

Ik zou graag een vergoeding willen gezien ik vaak problemen heb met PostNL

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de overkomstduur van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    PostNL streeft ernaar om pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Vaak lukt dit binnen 24 uur, maar dit is geen belofte. Het tijdvenster in Track & Trace is een automatisch berekende indicatie en geen belofte. Ik kan u hier daarom geen vergoeding voor aanbieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BozeKlant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen