Klacht POSTNL: Pakket blijft bij postkantoor.

BozeKlant

Mijn klacht is als volgt,

Eergister heb ik een pakket bij PostNL afgeleverd voor verzending. Via track & Trace zag ik dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. Echter bleek het pakket de volgende dag nog steeds op het postkantoor te liggen. Inmiddels 2 dagen na aflevering en het pakket wordt vandaag geleverd. Ik vindt het heel vervelend dat er staat dat het de volgende dag geleverd wordt terwijl het pakket tot gisteravond nog bij het postkantoor lag. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen? Ik verzend namelijk veel pakketten maar ik heb altijd problemen met PostNL servicepunt waar ik kom. Of ik betaal te veel, of afspraken worden niet nagekomen. Graag zou ik willen dat het vergoed wordt, anders zie ik mij genoodzaakt om voortaan gebruik te maken van een andere leverancier.

Ernesto.

Ik zou graag een vergoeding willen gezien ik vaak problemen heb met PostNL

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de overkomstduur van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL streeft ernaar om pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Vaak lukt dit binnen 24 uur, maar dit is geen belofte. Het tijdvenster in Track & Trace is een automatisch berekende indicatie en geen belofte. Ik kan u hier daarom geen vergoeding voor aanbieden.

BozeKlant
Geen