Opgelost door POSTNL: Pakket blijft blijkbaar steken in postsorteercentrum, al een week

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 516618
Gebruiker
Ann
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket ligt al vanaf 26 januari bij een postsorteercentrum. Gewoon binnenlandse post. Als ik de track en trace controleer krijg ik telkens dezelfde melding. Nm Sorry. Aflevermoment is gewijzigd. Een pakket van dezelfde afzender is op 28 januari verzonden en had ik op 29;januari binnen. Waar is mijn eerste pakje? En hoe kom ik daar achter?

Gewenste oplossing

Mijn pakket zoekt en bezorgt.
Geboden oplossing
Het verdwenen pakketje werd gevonden. Ik vraag mij of wat er gebeurd zou zijn als niet de verkoper en ikzelf als ontvanger van twee kanten hadden gebeld , gemaild en een klacht ingediend. Maar goed...het pakje is er. Redelijk intakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We hebben uw pakket inmiddels in het sorteercentrum ontvangen, gesorteerd en de bezorger is op pad gestuurd met uw pakket. U mag het daarom vandaag nog verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen