Opgelost door POSTNL: Pakket blijft blijkbaar steken in postsorteercentrum, al een week

content Opgelost
Ann

Mijn pakket ligt al vanaf 26 januari bij een postsorteercentrum. Gewoon binnenlandse post. Als ik de track en trace controleer krijg ik telkens dezelfde melding. Nm Sorry. Aflevermoment is gewijzigd. Een pakket van dezelfde afzender is op 28 januari verzonden en had ik op 29;januari binnen. Waar is mijn eerste pakje? En hoe kom ik daar achter?

Mijn pakket zoekt en bezorgt.
Het verdwenen pakketje werd gevonden. Ik vraag mij of wat er gebeurd zou zijn als niet de verkoper en ikzelf als ontvanger van twee kanten hadden gebeld , gemaild en een klacht ingediend. Maar goed...het pakje is er. Redelijk intakt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We hebben uw pakket inmiddels in het sorteercentrum ontvangen, gesorteerd en de bezorger is op pad gestuurd met uw pakket. U mag het daarom vandaag nog verwachten.