Opgelost door POSTNL: Pakket blijft hangen bij lost and found

content Opgelost
Arie#47

Pakket verstuurd met foutief adres. Vergeten afzender er op te schrijven. Postnl heeft het pakket nu in depot in nieueegein. Klantenservice kan geen uitsluitsel geven over wanneer pakket naar ons terug kan. Heel vervelend want pakket moet naar klant.

Zou graag zelf het pakket ergens ophalen zodat alles niet zo vertraagd. Vraag mensvriendelijke medewerking van postnl

Ik snap inderdaad dat u graag deze zending weer terug krijgt, zodat u deze zending naar de geadresseerde kunt sturen. Ik heb er even voor u naar gekeken en zie dat de zending op een verzameldepot terecht is gekomen, doordat er geen afzender gegevens bekend waren. Om dit te herstellen moet een onderzoek opgestart worden. Ik zie gelukkig dat dit ook al voor u is gedaan. Onze onderzoeksafdeling zal zodra zij een update hebben over deze zending contact met u opnemen.

Arie#47
Na het indienen van een klacht en via dit platform is het pakket binnen een paar dagen opgespoord en retour verzonden waarvoor dank. Echter ik snap niet dat deze procedure niet gelijk in het begin bij de klantenservice gestart kon worden, daar krijg je alechts te horen dat je af moet wachten.