Opgelost door POSTNL: Pakket blijft hangen bij lost and found

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 480996
Gebruiker
Arie#47
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket verstuurd met foutief adres. Vergeten afzender er op te schrijven. Postnl heeft het pakket nu in depot in nieueegein. Klantenservice kan geen uitsluitsel geven over wanneer pakket naar ons terug kan. Heel vervelend want pakket moet naar klant.

De oplossing

Zou graag zelf het pakket ergens ophalen zodat alles niet zo vertraagd. Vraag mensvriendelijke medewerking van postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag deze zending weer terug krijgt, zodat u deze zending naar de geadresseerde kunt sturen. Ik heb er even voor u naar gekeken en zie dat de zending op een verzameldepot terecht is gekomen, doordat er geen afzender gegevens bekend waren. Om dit te herstellen moet een onderzoek opgestart worden. Ik zie gelukkig dat dit ook al voor u is gedaan. Onze onderzoeksafdeling zal zodra zij een update hebben over deze zending contact met u opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arie#47
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na het indienen van een klacht en via dit platform is het pakket binnen een paar dagen opgespoord en retour verzonden waarvoor dank. Echter ik snap niet dat deze procedure niet gelijk in het begin bij de klantenservice gestart kon worden, daar krijg je alechts te horen dat je af moet wachten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen