Klacht POSTNL: Pakket blijft in sorteercentrum liggen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 581659
Gebruiker
peter1976
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket blijft in sorteercentrum
Ruim al een week
Inmiddels komen er wel andere pakketjes

Gewenste oplossing

Dat mijn pakket komt
Ander pakketjes komen tussentijdse wel aan
Geboden oplossing
Raar dat de verzender contact op moet nemen waar mijn pakket blijft omdat het zogenaamd Julie klant is Het is en blijft mijn pakketje mij eigendom Waar ik zelf voor betaald hebt ook het VERZENDKOSTEN dus ik ben jullie klant Met andere worden Julie zijn gewoon een stel dieven en toch ga ik kijken of ik hiervoor een aanklacht in kan dienen want met andere worden jjuli houden moetwillig mijn pakket achter wat mij eigendom is achter DIT VIND IK DIEFSTAL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen