Klacht POSTNL: Pakket blijft in sorteercentrum liggen

peter1976

Pakket blijft in sorteercentrum
Ruim al een week
Inmiddels komen er wel andere pakketjes

Dat mijn pakket komt
Ander pakketjes komen tussentijdse wel aan
Raar dat de verzender contact op moet nemen waar mijn pakket blijft omdat het zogenaamd Julie klant is Het is en blijft mijn pakketje mij eigendom Waar ik zelf voor betaald hebt ook het VERZENDKOSTEN dus ik ben jullie klant Met andere worden Julie zijn gewoon een stel dieven en toch ga ik kijken of ik hiervoor een aanklacht in kan dienen want met andere worden jjuli houden moetwillig mijn pakket achter wat mij eigendom is achter DIT VIND IK DIEFSTAL

Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.