Klacht POSTNL: pakket blijft maar bij de inklaring liggen nu al ruim een maand

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 467526
Gebruiker
Malinois
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakje uit China is op 22-06-2020 bij Post.nl afgeleverd en sindsdien ligt hij daar nog steeds. Inmiddels al ruim een maand verder en er gebeurd niets. Van t kastje naar de muur gestuurd (post.nl wijst naar de douane en deze zegt dat postnl zelf alle inklaringen doet). Ik wil gewoon mn pakket nu eens hebben

De oplossing

Zsm mijn pakket afleveren bij mij thuis

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas vind ik geen informatie over dit pakket terug in ons systeem, wat erop duidt dat we het ook nog niet in een van onze sorteercentra hebben ontvangen en verwerkt. Daarom kan ik u alleen terugverwijzen naar de afzender: zij kunnen volgens de voorwaarden een onderzoek starten, en u een passende oplossing bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Malinois
Datum
Uiteindelijke oplossing
Te makkelijk. We weten t niet dus zoek het maar uit. Ik heb de douane gebeld en die verteld dat post.nl de douane afhandeling doet en vanaf dat moment post.nl t pakket in bezit heeft en er dus verantwoordelijk voor is. Maar ze zien niets op t schern dus t is er niet. Dan zoek.je t maar wat beter uit ipv alleen een schermpje te bekijken. Dan stuur je daar maar iemand aan die gaat uitzoeken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?