Klacht POSTNL: Pakket blijft op distrubitiecentrum liggen

Klachtnummer
# 417327
Gebruiker
Lars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na een gemiste bezorging op 10-01 zou mijn pakket op 11-01 opnieuw worden geleverd helaas is dit nooit gebeurt. nu ligt het pakket al heel lang op het depo en mijn track and trace zegt dat het bezorgmoment onbekend is. ik heb ondertussen al 5 keer met de klantenservice contact op gezocht maar niemand kan mij helpen en ik kan niet worden doorverbonden met iemand die mij wel kan helpen. ondertussen heb ik al heel veel gehoord dat ik contact moet opzoeken met de afzender en dit heeft de afzender al meerdere malen gedaan met postnl maar postnl pakt dit niet op en laat mijn pakket gewoon op het distributiecentrum liggen

De oplossing

Postnl moet gewoon zo snel mogelijk mijn pakket voor een 2de keer bezorgen en anders afleveren op een postnl punt bij mij in de buurt want het pakket is al sinds 20-12-2019 in nederland in de handen van postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de Track & Trace code heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen