Klacht POSTNL: Pakket blijft op distrubitiecentrum liggen

Lars

na een gemiste bezorging op 10-01 zou mijn pakket op 11-01 opnieuw worden geleverd helaas is dit nooit gebeurt. nu ligt het pakket al heel lang op het depo en mijn track and trace zegt dat het bezorgmoment onbekend is. ik heb ondertussen al 5 keer met de klantenservice contact op gezocht maar niemand kan mij helpen en ik kan niet worden doorverbonden met iemand die mij wel kan helpen. ondertussen heb ik al heel veel gehoord dat ik contact moet opzoeken met de afzender en dit heeft de afzender al meerdere malen gedaan met postnl maar postnl pakt dit niet op en laat mijn pakket gewoon op het distributiecentrum liggen

Postnl moet gewoon zo snel mogelijk mijn pakket voor een 2de keer bezorgen en anders afleveren op een postnl punt bij mij in de buurt want het pakket is al sinds 20-12-2019 in nederland in de handen van postnl

Geachte heer, mevrouw,

Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de Track & Trace code heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.