Klacht POSTNL: pakket blijft op sorteercentrum liggen

Klachtnummer
# 42842
Gebruiker
moon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij webwinkel van ANWB een stoel besteld, vandaag bestellen is morgen in huis. Wat de ANWB betreft wel, zij leverde onmiddellijk af, maar vervolgens werd de dag van bezorging steeds opgeschoven en wacht ik nu al 5 dagen op een pakket dat het sorteercentrum van Post nl maar niet verlaat. Met de track and trace code zou hij al drie keer bezorgd worden maar 'savonds staat er dan doodleuk weer een nieuwe dag op.
Slechte service, zo help je de webwinkels wel om zeep.

De oplossing

levering zoals beloofd, op de eerst volgende werkdag uitleveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Lelieveld, Hartelijk dank voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat uw zending niet op tijd is geleverd. Het is geen garantie dat zendingen binnen 24 uur geleverd worden, maar een streven. Het kan natuurlijk voorkomen dat een zending door onvoorziene omstandigheden later aankomt dan wordt aangegeven. Volgens onze informatie is de zending met barcode 3SZWNR100678563 inmiddels wel afgeleverd. Echter door een sorteerfout heeft de zending helaas vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen