Klacht POSTNL: Pakket blijft te lang op locatie NLAMSA liggen zonder enige info over bezorging hiervan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 546604
Gebruiker
Pee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom een pakket uit U.K wat bij NLAMSA blijft liggen.

De oplossing

Gaarne duidelijkheid over waneer pakket bezorgd gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op dit moment is het heel druk, zowel bij het internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas is daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen.
    We werken met man en macht om deze zo snel mogelijk in te halen.
    Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent.

    Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat uw zending met voorrang wordt verwerkt. We zijn hiervoor afhankelijk van de verwerking in de sortering. We doen ons uiterste best om uw zending zo snel mogelijk te bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen