Klacht POSTNL: Pakket blijft te lang op locatie NLAMSA liggen zonder enige info over bezorging hiervan.

Pee

Wederom een pakket uit U.K wat bij NLAMSA blijft liggen.

Gaarne duidelijkheid over waneer pakket bezorgd gaat worden.

Geachte mevrouw,

Op dit moment is het heel druk, zowel bij het internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas is daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen.
    We werken met man en macht om deze zo snel mogelijk in te halen.
    Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent.

Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat uw zending met voorrang wordt verwerkt. We zijn hiervoor afhankelijk van de verwerking in de sortering. We doen ons uiterste best om uw zending zo snel mogelijk te bezorgen.

Pee