Klacht POSTNL: Pakket buitenland nog niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440171
Gebruiker
Moniqaatje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 9 april 2020 pakket afgegeven bij PostNL met bestemming USA
Tot op heden heeft begunstigde niks ontvangen
Pakket is ook niet traceerbaar.

Gewenste oplossing

Pakket traceren
Geboden oplossing
Dat ze mijn e-mail adres wilden hebben om er -eventueel- nog op terug te komen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de exacte locatie van een door u verzonden pakket zonder Track en Trace. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ondanks dat uw zending wel een UA-code gekregen heeft is deze niet te volgen. Tot mijn spijt kan ik niet achterhalen waar uw pakket is gebleven omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Afhandeling van internationale (pakket)-post gaat bovendien grotendeels buiten PostNL om, waardoor ook niet valt te onderzoeken waar uw pakket zich momenteel bevindt.

    Wel ga ik een melding maken van uw klacht zodat deze wordt gerapporteerd. Hiervoor ontvang ik graag nog uw e-mailadres van u. Mijn enige advies hierin is af te wachten of uw pakket alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Moniqaatje
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen