Opgelost door POSTNL: Pakket buitenland verloren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 446285
Gebruiker
GlinsterSkate#23
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket gestuurd naar het buitenland zonder track en trace. Nu kunnen zij niks voor mij doen zeggen ze.

De oplossing

Het pakket vinden en retour sturen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in het buitenland. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw zending is verzonden zonder Track & Trace. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na te gaan hoe het kan dat uw zending niet is aangekomen. Ook het instellen van een onderzoek is tot mijn spijt niet mogelijk, omdat van dergelijke zendingen geen administratie wordt bijgehouden.

    De zending krijgt voor de administratie een “barcode” maar dit betekent niet dat de zending te traceren is, want het blijft een pakket zonder Track & Trace. Daarom kunt u het pakket niet volgen. Op het verzendbewijs staat ook ‘ Deze zending is niet traceerbaar.’ Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. Mogelijk heeft de zending vertraging opgelopen en komt deze alsnog aan.

    Naar aanleiding van uw contact met de Klantenservice is reeds een klacht geregistreerd om de poststroom richting het betreffende land extra in de gaten te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in ons proces. Omdat verder onderzoek niet mogelijk is zal over de afhandeling van de klacht geen contact meer met u worden opgenomen. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GlinsterSkate#23
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?