Klacht POSTNL: Pakket CC080924355NL naar Illinois Verenigde Staten al sinds 12 mei onderweg.

Birch

Pakket CC08092435 Illinois Verenigde Staten is nog steeds niet bezorgd.

Uitzoeken waarom het zo lang duurt en mij dit laten weten.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket naar de Verenigde Staten nog niet is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wilt voor deze situatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen. Er is vandaag via e-mail een navraagformulier naar u gezonden voor het opstarten van een onderzoek. Nadat wij het formulier ingevuld van u retour hebben ontvangen zal onze onderzoeksafdeling binnen 12 werkdagen contact met u opnemen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle overlast, ik hoop uiteraard dat er snel meer bekend zal zijn over uw zending.

Birch
nog niet afgelevered