Opgelost door POSTNL: pakket compleet verkeerd geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 353011
Gebruiker
AbeKuijper123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is naar bergen op zoom geleverd. Ik woon in Bussum...

De oplossing

Ik wil mijn product gewoon krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat het erg verwarrend is dat er in de Track & Trace staat dat uw pakket op een ander adres bezorgd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In de Track & Trace zie ik staan dat uw pakket bezorgd is op het adres van de afzender. De reden hiervoor is omdat uw adres incorrect is. De toevoeging van uw huisnummer ontbreekt namelijk. U kunt het beste contact opnemen met de afzender hierover.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AbeKuijper123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen