Klacht POSTNL: pakket dat status bezorgd heeft is helemaal niet bezorgd

Nina

mijn pakket zou vannacht om 23.57 bezorgd zijn.... staat mooi in mijn app bezorging succesvol. U raadt het al, geen pakket. bij navraag vandaag bij de pakketbode, die we al langere tijd vast op onze route hebben , blijken ze max. tot 22.00 te mogen rijden en kan t dus ook helemaal niet kloppen..... vraag natuurlijk......waar is mn pakket !!!

mn pakket zsm leveren !!!!! en bezorgers die liegen over bezorging de deur wijzen.
Niks....omdat er niet getekend hoeft te worden en de zending niet verzekerd is doen ze niks. Er is daar een bezorger geweest die glashard zit te frauderen/liegen...die beweert om 23.57 een pakketje gebracht te hebben....dat pakketje MOET dus ergens in NL zijn.....echt zo waardeloos hun antwoord.....zij kunnen dondersgoed aan de tracktrace info zien wie het heeft "afgeleverd"...... Kunnen ze m een pluim geven dat hij zo lang en laat nog "werkt"...😡😡😡😡😡

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses . Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Indien er een bezorgscan is gemaakt door onze postbode en u de zending niet heeft ontvangen kan het zijn dat de zending binnen 5 werkdagen nog afgeleverd wordt bij u thuis. Ik wil u dan ook aanraden deze doorlooptijd af te wachten. Mocht de zending tegen die tijd nog niet binnen zijn gekomen kunt u zich naar de afzender wenden. Hopelijk wordt het wachten snel beloond.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice