Opgelost door POSTNL: pakket direct naar post.nl locatie gebracht terwijl ik thuis was

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 430128
Gebruiker
A van den Heuvel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De zoveelste klacht over de pakketbezorging van post.nl. Ik heb al meer dan 10x een klacht ingediend dat de bezorger niet eens uit zijn bus komt, ik zie de bus gewoon langsrijden en even later krijg ik het bericht dat hij mij gemist heeft en het pakket naar een post.nl locatie wordt gebracht waar ik het morgen kan ophalen. Ondanks de vele klachten veranderd er niets. Het zure is dat ik betaal voor de bezorging aan huis omdat ik slecht ter been ben. Als ik gewoon naar de winkel had gekund hoefde ik ook geen bezorgkosten te betalen. Nu heb ik dus wel betaald maar moet ik het alsnog zelf ergens op gaan halen. Zelf ophalen kan ik dus niet dus het is maar weer even afwachten of ik iemand anders wéér bereid kan vinden dat voor mij te doen. Zo niet dan gaat mijn pakket weer terug naar de winkel. Ook al vaker gebeurt. En dan heb ik dus niets. Ik raad bedrijven aan DHL te gebruiken voor de bezorging van bestellingen. Die bezorgen altijd heel netjes en op tijd en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Zelf durf ik iig niets meer te bestellen bij winkels die door post.nl laten bezorgen. Vandaag weer een klacht ingediend bij post.nl maar het enige dat ik weér te horen krijg is dat ze de bezorger er op aan zullen spreken.

De oplossing

dat ze gewoon netjes aan huis bezorgen, wij als klanten betalen voor die service dus die service moet ook geleverd worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier niet tevreden mee bent. Ik heb uw klacht er ook even bij gezocht en zie dat deze klacht gister door de leidinggevende van de bezorger is beantwoord. U mag ervan uitgaan dat deze klacht met de bezorger wordt besproken en dat u nu snel verbetering in de bezorging mag ondervinden. Namens PostNL bied ik u in ieder geval mijn excuses aan voor de situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A van den Heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat de bezorging voortaan wel goed zal gaan
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen