Klacht POSTNL: Pakket door bezorger buiten in het zicht neergelegd

Klachtnummer
# 398478
Gebruiker
Mevrouw Artz
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Pakket is door bezorger zelf ondertekend en buiten bij de voordeur gelegd dus buiten waar iedereen het had kunnen pakken het pakket heeft een inhoud twv €600,00

Gewenste oplossing

De bezorger een tik op z'n vingers geven

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw pakket bezorgd is. De bezorger heeft zelf voor ontvangst van uw pakket getekend en de bezorger heeft het pakket onbeheerd achtergelaten. Dit is niet de juiste werkwijze. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw e-mailadres;
    - De track en trace code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Mevrouw Artz
    Datum
    Email: ilse_artz@hotmail.com
    In de bijlage screenshot van postnl app
    Met daarop de krabbel van bezorger en niet van mijn buren... en de barcode

    Gr. Ilse
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het vermoeden dat er iets misgegaan is met het toevoegen van de bijlage. Uw bijlage is niet bij ons binnengekomen. Daarom wil ik u nogmaals verzoeken ons van de track en trace code te voorzien.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Mevrouw Artz
    Datum
    De code is 3SKUOB217930501

    Gr. Ilse Artz
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Artz,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde track en trace code.

    Ik heb een klacht voor u ingediend. Dit zal met de verantwoordelijke bezorger besproken worden. Dit zal intern worden opgepakt door zijn leidinggevende. Daarom ontvangt u hier geen terugkoppeling van.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen