Klacht POSTNL: Pakket door bezorger buiten in het zicht neergelegd

Mevrouw Artz

Pakket is door bezorger zelf ondertekend en buiten bij de voordeur gelegd dus buiten waar iedereen het had kunnen pakken het pakket heeft een inhoud twv €600,00

De bezorger een tik op z'n vingers geven

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw pakket bezorgd is. De bezorger heeft zelf voor ontvangst van uw pakket getekend en de bezorger heeft het pakket onbeheerd achtergelaten. Dit is niet de juiste werkwijze. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw e-mailadres;
    - De track en trace code van het betreffende pakket.

Email: ilse_artz@hotmail.com
    In de bijlage screenshot van postnl app
    Met daarop de krabbel van bezorger en niet van mijn buren... en de barcode

Gr. Ilse
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het vermoeden dat er iets misgegaan is met het toevoegen van de bijlage. Uw bijlage is niet bij ons binnengekomen. Daarom wil ik u nogmaals verzoeken ons van de track en trace code te voorzien.

De code is 3SKUOB217930501

Gr. Ilse Artz
    Geachte mevrouw Artz,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde track en trace code.

Ik heb een klacht voor u ingediend. Dit zal met de verantwoordelijke bezorger besproken worden. Dit zal intern worden opgepakt door zijn leidinggevende. Daarom ontvangt u hier geen terugkoppeling van.