Opgelost door POSTNL: Pakket door bezorger in de lift achtergelaten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 435462
Gebruiker
Jeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een pakket besteld van Bol.com, dat door Postnl bezorgd zou worden. Ik woon in een flat, dus toen de bel ging heb ik de bezorger toestemming gegeven om naar boven te lopen. (ca. 10.00 uur, 11 april 2020). Ik ben toen bij de voordeur blijven wachten tot hij eraan kwam, maar dit gebeurde niet. Uiteindelijk kwam na twee uur toevallig een buurvrouw aan de deur met de mededeling dat mijn pakket in de lift was achtergelaten door de bezorger.

De oplossing

De bezorger aanspreken over de slechte service en dit aan mij terugkoppelen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket in de lift heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?