Klacht POSTNL: Pakket door brievenbus gepropt

Klachtnummer
# 355120
Gebruiker
mistique1959
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketpost is behandeld als brievenbuspakket.
Heb wel €6,95 betaald voor deze niet geleverde dienst met als gevolg beschadigd pakket!
Als ik het wilde versturen als brievenbuspakket had ik dat wel gedaan, goedkoper ook nog, maar pakket is gemeten ( 3,5 x 24 x35 )en kon niet als brievenbuspakket worden verstuurd! 
Een brievenbuspakje is maximaal 38 x 26,5 x 3,2 cm groot .
Ondanks dat je het verstuurd als pakket en niet brievenbuspakket word het toch door de brievenbus gepropt en geduwd!

Er staat op de site bij standaard pakket,
Met onze standaard verzendservice verstuurt u eenvoudig en snel al uw zendingen binnen Nederland.
Bij een standaard pakket krijgt u de volgende sevice.

Twee afleverpogingen.
Uw zending volgen met Track en Trace.
Aflevering bij de buren als geadresserde niet thuis is.
Twee weken lang af te halen op het Postkantoor.

Helaas niet deze service geleverd!

De oplossing

Nou misschien de €6,95 terug!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de zending als standaard is verzonden. Deze zendingen mogen door de bezorger door de brievenbus worden bezorgd als de brievenbus groot genoeg is.

    Ik kan u hier verder geen vergoeding voor geven. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen