Opgelost door POSTNL: Pakket door een raam naar binnengegooid!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 362688
Gebruiker
Leendert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket door een raam naar binnengegooid!! Op een plant gevallen, waarvan er takken zijn afgebroken. Schutting hekje krom gebogen om dat dit met grof geweld is opengemaakt

De oplossing

Contact opnemen voor oplossing.

postbode ontslaan, zulk soort taferelen zijn te gek voor woorden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De manier waarop uw pakket is bezorgd is zeer kwalijk.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres
    - een foto van het hekje wat door de bezorger is vernield

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Schreur,

    Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat uw hekje inmiddels is gerepareerd. Wel erg jammer om te vernemen dat er nogmaals een pakket door het raam is afgeleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Daarom heb ik ook beide klachten geregistreerd en naar de betreffende teamleider toegestuurd. Deze zal dit bespreken met de bezorger(s) in kwestie. Ik ga er vanuit dat dit niet nogmaals gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leendert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?