Opgelost door POSTNL: Pakket door een raam naar binnengegooid!!

content Opgelost
Leendert

Pakket door een raam naar binnengegooid!! Op een plant gevallen, waarvan er takken zijn afgebroken. Schutting hekje krom gebogen om dat dit met grof geweld is opengemaakt

Contact opnemen voor oplossing.

postbode ontslaan, zulk soort taferelen zijn te gek voor woorden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De manier waarop uw pakket is bezorgd is zeer kwalijk.

- uw e-mailadres
    - een foto van het hekje wat door de bezorger is vernield

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer Schreur,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij dat uw hekje inmiddels is gerepareerd. Wel erg jammer om te vernemen dat er nogmaals een pakket door het raam is afgeleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Daarom heb ik ook beide klachten geregistreerd en naar de betreffende teamleider toegestuurd. Deze zal dit bespreken met de bezorger(s) in kwestie. Ik ga er vanuit dat dit niet nogmaals gebeurt.

Leendert