Klacht POSTNL: Pakket door post nl niet afgeleverd, post nl heeft de verkeerde postcode over genomen.

Klachtnummer
# 384049
Gebruiker
Miranda P
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje is (na veel speurwerk, omdat post nl niet wilde zeggen waar ze het geleverd hadden) op een niet bestaand adres bezorgd. Afzender uit het buitenland heeft het goede adres op het pakketje genoteerd. Dit bewijs aan post nl gegeven en gevraagd waar pakketjes geleverd worden die een niet bestaand adres hebben. Zij geven aan dat de verzender alleen een klacht in kan dienen en dat de verzender een passende oplossing moet bieden... De afzender willen ze dus laten betalen voor iets wat ze zelf fout hebben gedaan... het is te gek voor woorden!!!!

De oplossing

Ik wil weten waar het pakketje gebleven is. En als ze het niet boven water krijgen, dan wil ik dat zij de kosten vergoeden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Volgens de track en trace is het pakket bezorgd, echter klopt het adres in de track en trace niet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u het pakket niet heeft kunnen ontvangen. Ik begrijp dat u hier niet tevreden over bent. Ik zie dat het pakket inderdaad geleverd zou zijn op een niet bestaand adres. Het is helaas niet duidelijk waar het pakket wel geleverd is. Omdat het om een onverzekerd pakket uit het buitenland gaat, is er geen verder onderzoek mogelijk. Ook kan PostNL je geen vergoeding aanbieden. De afzender blijft verantwoordelijk voor de zending tot jij deze hebt ontvangen, vandaar dat we je verwijzen naar de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice