Klacht POSTNL: Pakket eerst onderweg nu zoek

Klachtnummer
# 589353
Gebruiker
Jody
Datum
1 reactie

Details

Klacht

21 februari heeft de verkoper mijn gekochtte pakket verzonden maar na een melding de dag erop verkeerd adres (welke wel gewoon klopt) is het pakket retour gegaan (niet naar de verkoper) maar naar een depot. Na wekelijks contact te hebben gehad dat we moesten wachten op een melding en daar dan op te reageren kreeg de verkoper een melding dat het pakket onderweg was naar afdeling onbestelbare stukken. Nu weer een week later een bericht dat ze het pakket niet kunnen vinden.

Gewenste oplossing

Pakket was continu aanwezig en nu ineens niet meer. Pakket weer terug vinden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u het pakket niet heeft ontvangen. Volgens mijn informatie is het onderzoek naar het pakket nog in behandeling bij mijn collega. Zodra er duidelijkheid is zal dat worden doorgegeven aan de afzender. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen