Klacht POSTNL: Pakket eindelijk in Londen Is(G.B)

Aweller

Pakket verstuurd op 28-12-2017nog niet aangekomen in Engeland (Londen) De barcode hebben jullie al

Pakket im Engeland (Londen) Er werd gevraagd naar E.mail adres maar dat moet bij jullie bekend zijn.

Geachte heer, mevrouw Weller,

Uit uw bericht maak ik op dat u alleen uw e-mailadres door wilt geven. Graag dien ik u van repliek.

Via dit contactmedium zie ik alleen uw voorgaande bericht. Derhalve is het voor mij onmogelijk om uw e-mailadres te voegen bij uw klacht of onderzoek. Is het voor u mogelijk om uw gehele klacht uit te leggen? Als hier een Track en Trace-code bij hoort, zou ik deze graag ook ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Rodney
    PostNL
    Geachte heer/mevrouw Weller,

Zou u ons de Track&Trace code sturen van het pakket waarbij u e-mailadres toegevoegd dient te worden? Ik kan niet terugvinden over welk pakket dit gaat.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijk groet,

Ilse
    PostNL
    Geachte heer/mevrouw Weller,

Hartelijk dank voor uw reactie en de aanvullende informatie.

Ik heb de gegevens voor u gecontroleerd, zo te zien is er naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice op 26 januari een navraagformulier naar u verstuurd voor deze zending. Kan het kloppen dat u dit formulier op dezelfde datum heeft ingevuld en deze retour heeft gestuurd?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Geachte heer/mevrouw Weller,

Vriendelijke bedankt voor de bevestiging. Gezien het formulier bij ons in goede orde is ontvangen, ga ik ervan uit dat hiermee het contact naar voldoening is afgesloten. We zullen uw onderzoek binnen 12 werkdagen in behandeling nemen, wat betekent dat u voor 19 februari reactie van ons krijgt.

Hopelijk heb ik u hiermee naar voldoening geïnformeerd.

Tycho