Klacht POSTNL: Pakket eindelijk in Londen Is(G.B)

Klachtnummer
# 290145
Gebruiker
Aweller
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Pakket verstuurd op 28-12-2017nog niet aangekomen in Engeland (Londen) De barcode hebben jullie al

De oplossing

Pakket im Engeland (Londen) Er werd gevraagd naar E.mail adres maar dat moet bij jullie bekend zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Weller,

    Uit uw bericht maak ik op dat u alleen uw e-mailadres door wilt geven. Graag dien ik u van repliek.

    Via dit contactmedium zie ik alleen uw voorgaande bericht. Derhalve is het voor mij onmogelijk om uw e-mailadres te voegen bij uw klacht of onderzoek. Is het voor u mogelijk om uw gehele klacht uit te leggen? Als hier een Track en Trace-code bij hoort, zou ik deze graag ook ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Weller,

    Zou u ons de Track&Trace code sturen van het pakket waarbij u e-mailadres toegevoegd dient te worden? Ik kan niet terugvinden over welk pakket dit gaat.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijk groet,

    Ilse
    PostNL
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Weller,

    Hartelijk dank voor uw reactie en de aanvullende informatie.

    Ik heb de gegevens voor u gecontroleerd, zo te zien is er naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice op 26 januari een navraagformulier naar u verstuurd voor deze zending. Kan het kloppen dat u dit formulier op dezelfde datum heeft ingevuld en deze retour heeft gestuurd?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Weller,

    Vriendelijke bedankt voor de bevestiging. Gezien het formulier bij ons in goede orde is ontvangen, ga ik ervan uit dat hiermee het contact naar voldoening is afgesloten. We zullen uw onderzoek binnen 12 werkdagen in behandeling nemen, wat betekent dat u voor 19 februari reactie van ons krijgt.

    Hopelijk heb ik u hiermee naar voldoening geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen