Klacht POSTNL: pakket en aangetekende brief naar hetzelfde adres niet bezorgd

Klachtnummer
# 14767
Gebruiker
Ruud van der Veer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een tijd terug heb ik via Post NL een aangetekende brief verstuurd naar een adres en tevens (op een eerder tijdstip) een pakket laten bezorgen op dat adres. Nu zijn beiden niet aangekomen en Post NL erkend het niet leveren van de aangetekende brief (gezegd werd dat het te maken had met een verhuizing, waarvan geen sprake is) en heeft hiervoor excuses gemaakt.
Echter over het pakket wat niet is aangekomen heb ik niks meer vernomen en de persoon aan wie het pakket verzonden is heeft nog steeds niks mogen ontvangen (het pakket is dus zoek). Ik heb het pakket destijds zonder aanvullende services laten verzenden. Ik vind het toch enigszins vreemd dat bij beiden verzendingen een probleem is ontstaan m.b.t. de levering maar dat er maar voor 1 van de problemen een oplossing is gezocht. Ik blijf nu met het probleem zitten dat ik nu van de persoon die het pakket dient te ontvangen geen betaling ontvang en tevens ben ik dus ook mijn pakket kwijt. Mijn vraag is of jullie een oplossing kunnen bieden voor dit probleem.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van der Veer,Bedankt voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken, zou ik nog graag de barcode van u ontvangen.
    U kunt deze sturen naar webcare@postnl.nl t.a.v. Iteke Kooistra.
    Uiteraard mag u de barcode ook via het klachtcompleet formulier van deze site doorgeven.Alvast bedankt voor de genomen moeiteMet vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen