Klacht POSTNL: Pakket erg vaak uitgesteld en nu bezorgtijd onbekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560897
Gebruiker
Nady
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje is afgelopen zondag erg snel gesorteerd en er werd vervolgens aangeven dat ik hem op dinsdag kon verwachten.
Dit is tot 3 keer toe uitgesteld en inmiddels is “bezorgtijd onbekend”.

Het is nu zaterdag en dus bijna een week later. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

De oplossing

Ik wil weten wanneer mijn pakket komt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket wat naar u verstuurd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

    Het is helaas onduidelijk waarom uw pakket nog niet is bezorgd. Om een onderzoek op te starten zal de afzender contact met ons moeten opnemen. Ik heb kunnen zien dat dit inmiddels is gebeurt en dat de klacht via de afzender is geregistreerd en verder zal worden afgehandeld. Om op de hoogte te blijven van het onderzoek wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nady
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou het fijn vinden om simpelweg te weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen