Klacht POSTNL: Pakket geleverd 17 december 2018 Niet op mijn adres. Waar geleverd?

Klachtnummer
# 340884
Gebruiker
Guideman71
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste PostNL,

Via Track and Trace is het pakket op 17 december afgeleverd. Helaas echter niet op mijn adres. Kunt u voor mij nagaan op welk adres het pakket met tracingnummer LM376165348CN is afgelverd.



Tracking number: LM376165348CN Logistics: ePacket Delivered time: 10-25 days
2018-12-17 14:38:00
KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA Delivery

2018-12-17 12:18:00
KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA
Arrival at Delivery Office
2018-12-17 11:42:00
KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA
Arrival at Delivery Office
2018-12-17 10:36:00
KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA
Arrival at Delivery Office
2018-12-15 21:19:00
KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA
Released from Customs
2018-12-15 16:40:00
KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA
Arrival at Sorting Center
2018-12-13 21:29:17
GuangDongShengGuangZhouShi GUANGZHOU
Despatch from Sorting Center
2018-12-12 16:25:00
GuangDongShengGuangZhouShi 51026202
Posting

De oplossing

Nagaan waar het pakket is afgeleverd. In de hoop dat het alsnog in mijn bezit komt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Roozekrans,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u zich afvraagt waar het pakket is gebleven. Ik heb uw adres vergeleken met het adres waarop het pakket is bezorgd en zie dat dit adres totaal niet overeenkomt met uw adres. Daarom kan ik u niet vertellen waar het pakket is bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing, omdat u de klant van de afzender bent. De afzender kan eventueel navraag doen bij zijn eigen postorganisatie. Dit is internationaal zo afgesproken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen