Klacht POSTNL: Pakket geleverd 17 december 2018 Niet op mijn adres. Waar geleverd?

Guideman71

Beste PostNL,

Via Track and Trace is het pakket op 17 december afgeleverd. Helaas echter niet op mijn adres. Kunt u voor mij nagaan op welk adres het pakket met tracingnummer LM376165348CN is afgelverd.

Tracking number: LM376165348CN Logistics: ePacket Delivered time: 10-25 days

Despatch from Sorting Center
2018-12-12 16:25:00
GuangDongShengGuangZhouShi 51026202
Posting

Nagaan waar het pakket is afgeleverd. In de hoop dat het alsnog in mijn bezit komt

Geachte heer/mevrouw Roozekrans,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u zich afvraagt waar het pakket is gebleven. Ik heb uw adres vergeleken met het adres waarop het pakket is bezorgd en zie dat dit adres totaal niet overeenkomt met uw adres. Daarom kan ik u niet vertellen waar het pakket is bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing, omdat u de klant van de afzender bent. De afzender kan eventueel navraag doen bij zijn eigen postorganisatie. Dit is internationaal zo afgesproken.