Opgelost door POSTNL: pakket geleverd op huisadres vlgs site.Niet gebeurt/ook niet bij buren/geen briefje/pakket verdwenen??: Klacht POSTNL

gerard

De dag dat bleek dat een pakketje niet aangekomen was gemeld eerste antwoord post nl
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.
Volgens mijn gegevens is het pakket op 7 Augustus bezorgd. Het is helaas niet bekend aan wie het pakket is overhandigd. Mogelijk is het afgegeven aan een huisgenoot of aan de buren. De afzender heeft een verzendwijze gekozen waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Verder onderzoek is daarom ook niet mogelijk.
gevraagd verder onderzoek niet mogelijk ?het is binnen 24 uur gemeld
(ze hadden in ieder geval de bezorger kunnen vragen maar ze doen nothing dit omdat het hun toch geen geld kost lees hun antwoord
Omdat het pakket door de afzender onverzekerd is verzonden, is er geen recht op schadevergoeding vanuit PostNL. Verder onderzoek is daarom ook niet mogelijk. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender.

Geachte heer Paalman,Hartelijk dank voor uw melding. Naar aanleiding van uw melding heb ik uw vraag, zoals telefonisch aangegeven, uitgezet naar het distributiecentrum. Zodra ik een antwoord binnen heb van deze afdeling, informeer ik u over de afhandeling.
    Namens PostNL excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Iteke
    gerard
    Ik kan gelukkig melden dat het pakketje terecht is het blijkt 3 huizen verder op afgeleverd te zijn maar geen bericht bij mij
    ik was wel thuis pakketje was aangenomen door vader van bewoner
    Ik ga er vanuit dat de bezorger het adres verkeert gelezen heeft
    Geachte heer Paalman,Blij om te vernemen dat u de zending in uw bezit heeft gekregen.Voor het niet achterlaten van een burenkennisgeving zal de chauffeur worden aangesproken.Dit om herhaling te voorkomen.Onze excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijjke groet,
    Frouktje
    gerard
    de reactie via het web verdienen ee n plus
    maar de reactie van postnl daarvoor zeker niet
    Het likt mij vrij normaal dat de bezorger aangesproken word als een pakketje zoekraakt fouten maken is menselijk
    hierbij mag verzekering of niet geen enkele reden zijn om het wel of niet te doen