Opgelost door POSTNL: Pakket gelijk terug gestuurd naar retour afzender bij een keer niet thuis.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 645893
Gebruiker
Berend10
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn pakket is retour afzender gestuurd ivm omdat ik niet thuis was. Nu ligt mijn pakket in Utrecht post nl cbs eurodis retouren volgens mijn app. Terwijl ik ingesteld heb, bij wanner niet thuis graag naar afleveringpunt in de buurt brengen. Het gaat om een mobiel en er moest een handtekening voor gezet worden. En deze is gezet door de bezorger zelf en tenslotte retourafzender gestuurd. Nu ligt mijn pakket in Utrecht Sophialaan 7?
Track & trace-code: 3SEUR05708410
Graag zou ik mijn pakket weer deze kant opgestuurd willen hebben
Mvg Berend.

Gewenste oplossing

Graag mijn pakket opnieuw opsturen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Berend10
    Datum
    Inmiddels mijn pakket thuis bezorgd. TopđŸ‘đŸ»
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat uw zending inmiddels bij u is afgeleverd. Nogmaals excuses voor het eerdere ongemak.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen