Klacht POSTNL: Pakket gescand 25 januari 2013

Klachtnummer
# 20665
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemorgen,

Pakket uit de US verstuurd op 16 Januari.
Op vrijdag 25 Januari is mijn pakketje ingescand door PostNL, na goedgekeurd tezijn
door de afdeling inklaringen. Nu ligt mijn pakketje al vanaf 25 januari bij de afdeling
internationaal sorteercentrum. Dinsdag 29 Januari gebeld met PostNL daar werd gezegd
donderdag 31 Januari moet u het pakket wel hebben, als het er dan nog niet is weer even bellen met PostNL.
Nu Donderdag 31 Januari nog geen pakket status nog steed hetzelfde. Weer gebeld met PostNL en nu word er gezegd gewoon afwachten ligt nog steeds in het sorteercentrum terwijl de andere medewerker tegen mij had gezegd pakket ligt 2 tot maximaal 4 dagen bij het sorteercentrum en als het er donderdag 31 Januari nog niet is gelijk bellen
dan gaan we het uitzoeken. Nu word ik dus weer afgescheept kost veel geld elke keer bellen met PostNL.
Het volgnummer is 3SEPG11458285. Hoe moeilijk kan het zijn om een pakket waar de inklaring al van is gedaan vrij te geven?? Morgenvroeg ligt ie al 7 dagen op dezelfde plek en er word niks mee gedaan.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk iets.

Met vriendelijke groet,
Anja

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Heerema,Aan de hand van uw gegevens heb ik kunnen zien dat uw zending inmddels door u is ontvangen.Helaas is de termijn van inklaring maximaal 30 dagen. Maar in de meeste gevallen worden de zendingen sneller verwerkt.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen