Klacht POSTNL: pakket gestolen

Klachtnummer
# 139545
Gebruiker
A.m.l
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket staat op bezorgd terwijl dit niet het geval is
En er kan geen onderzoek gedaan worden

personeel spreekt zich zelf tegen
Kon wel een Klacht indienen en bezorger word aangesproken

Na verzoek contact op te nemen met leiden was Bezorger is niet te achterhalen dus sorry kan niks doen

Ik moet het verlies maar accepteren want hun kunnen niks doen

Het kost mij nu mijn bestelling

Alle buren afgelopem of hun het pakket hebben
Via Twitter en fb contact gezocht

De oplossing

Dat post nl contact opneemt met leiden
De desbetreffende persoon aanspreekt waarom mijn pakket op geleverd staat en niks afgeleverd heeft
En nog belangrijker waar is mijn pakket !

Ik adviseer iedereen om bij post nl te soliciteren aangezien je dus makkelijk pakketten kan ontvreemden zonder dat er moeite word gedaan door hun om het uit te zoeken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Marcelis,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet is aangekomen en dat u steeds andere informatie wordt verstrekt. Dit is zeker een kwalijke zaak en ik snap dat dit frustratie opwekt. Excuses voor het ongemak.

    Graag wil ik met u mee kijken en nagaan of ik nog actie kan ondernemen. Het is helaas niet mogelijk als een zending onverzekerd is verstuurd een onderzoek te starten. Graag ontvang ik van u de volledige barcode. U mist nu namelijk nog een getal.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen