Klacht POSTNL: Pakket gewoon gestolen door POSTNL werknemer!!

Grygier

Volgens mijn PostNL app had ik een pakket op 5 Mei ontving - alleen er was geen pakket. Afzender uit China. Klantenservice halen schouders op en zeg dat er niets is die ze eraan kunnen doen.

We wonen buiten af en hebben maar 3 mannen die altijd bij ons aleveren......is mos niet zo moeilijk om met hun ff te spreken???

Geachte heer Wijngaarden,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u een zending verwacht, echter heeft u deze nog niet gekregen. U zou graag zien dat dit nagevraagd wordt bij de bezorger. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierover in mijn systeem kan vinden zodat ik u verder kan informeren. Graag ontvang ik hiervoor de track en trace code.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Irene
    PostNL
    Barcode
    3S LGAT 7891 937

Het pakje is zoek geraakt tussen Zwolle en Hardenberg. De zending is afgemeld maar nooit afgeleverd, ook niet bij de buren in de omgeving. Het is toch niet zo moeilijk om de naam van de bezorger te krijgen ? We wonen in Hardenberg dus dit moet relatief eenvoudig zijn. Maar ondertussen is het al weer lang geleden om eea te achterhalen. Van het kastje naar de muur worden we gestuurd. Nu ook weer ?
    Beste Eric,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb 3SLGAT7891937 voor u nagekeken en zie dat het bezorgadres wat wij hebben doorgekregen klopt in Track&Trace. Mijn excuses voor alle verwarring dat is ontstaan. Hierover kan u het volgende aanhouden.

Wij hebben geen direct (telefonisch) contact met onze bezorgers om o.a. hun rijveiligheid te garanderen. Daarnaast geven wij geen informatie door over bezorgers in verband met privacy. 3SLGAT7891937 is onverzekerd verstuurd. Dit betekent dat wij geen onderzoek voor u kunnen opstarten. In dit geval kan u contact opnemen met de afzender. Zij zijn onze (betalende) opdrachtgever in deze situatie en kunnen namens u een onderzoek opstarten om te achterhalen wat er precies gebeurd is en/of zorgen voor een passende oplossing.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Sandra
    PostNL