Klacht POSTNL: Pakket graag BINNEN bezorgen

Post NL klacht

Er is nu al 3x een pakket BUITEN onbeheerd achtergelaten door de bezorger. Ik heb er al 2x een klacht over ingediend maar er wordt niets aan gedaan . De ene keer zegt de bezorger dat het pakket bij de buren is bezorgd en de andere keer dat het bezorgd is, ja buiten!! Ik wordt hier zoooo moe van ! Er zou met de betreffende bezorger zijn gesproken en het zou niet meer gebeuren maar helaas gebeurt het nog steeds!
Heel erg vervelend dit!
Slechte reclame voor Post NL

Inderdaad doen wat er al 2x gezegd is en de bezorger hierop aanspreken en/ of leidinggevende.
Zorgen dat het niet meer gebeurd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken naar de laatste klacht en ik zie dat de bezorger hierop aangesproken is. Deze leidinggevende heeft de kwestie persoonlijk besproken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen, dit kan ik verder niet terugzien. Het zal echter echt niet meer moeten gebeuren, ik vind het heel erg naar dat dit al een paar keer is gebeurd. Nogmaals mijn oprechte excuses.

Post NL klacht
Dat de bezorger is aangesproken maar dat is al 2x gebeurd en de bezorger heeft daarna voor de 3e keer het pakket buiten neergezet. Werkt dus niet!!