Klacht POSTNL: Pakket in afwachting douane inklaring PostNL

sad Niet opgelost
Char

Mijn pakketje uit China blijft op status ‘in afwachting inklaring douane’ sinds 16-06. Ik kan het pakje ook niet traceren op de post.nl of international track and tracé site. Maar volgens de e-mail die ik ontving staat dat het dus is overhandigd aan post.nl, in afwachting van douane inklaring. Hoe lang kan dit nog gaan duren, de waarde is 13 euro, ik kan dit eventueel als bewijs laten zien. Maar niemand heeft daarover nog contact opgenomen.

Ik wil graag dat mijn pakket zsm wordt vrijgegeven en thuis ontvangen.

Ik snap inderdaad dat u deze zending graag zo snel mogelijk ontvangt. Helaas zie ik de zending ook nog niet terug bij ons in het systeem. Dit wil zeggen dat de zending nog niet bij ons binnen is gekomen. Hierdoor heb ik hier ook nog geen informatie over. Zodra de zending bij ons binnen is dan gaan wij ons best doen om de zending zo snel mogelijk bij u af te leveren.

Char