Klacht POSTNL: Pakket in container gedumpt

Esther

Mijn pakket is in de groencontainer gedumpt. Dit betekent dat ik de gehele container ondersteboven dien te houden. Ik verwacht dat de bezorger deze persoonlijk uit de container komt halen en daarbij alles opruimt. Indien dit niet gebeurd, verwacht ik een vergoeding voor de geleden schade. Aangezien er geen service is geleverd en slechts problemen.

Vergoeding

Mijn excuses voor het feit dat deze zending in de groene container is achtergelaten. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover een klacht heeft ingediend bij onze klantenservice. Er is een klacht aangemaakt en dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de bezorger. Omdat dit intern is opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen. Het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen of de chauffeur langs te sturen om het pakket uit de container te halen.