Klacht POSTNL: Pakket in container gedumpt

Klachtnummer
# 409535
Gebruiker
Esther
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is in de groencontainer gedumpt. Dit betekent dat ik de gehele container ondersteboven dien te houden. Ik verwacht dat de bezorger deze persoonlijk uit de container komt halen en daarbij alles opruimt. Indien dit niet gebeurd, verwacht ik een vergoeding voor de geleden schade. Aangezien er geen service is geleverd en slechts problemen.

Gewenste oplossing

Vergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat deze zending in de groene container is achtergelaten. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover een klacht heeft ingediend bij onze klantenservice. Er is een klacht aangemaakt en dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de bezorger. Omdat dit intern is opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen. Het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen of de chauffeur langs te sturen om het pakket uit de container te halen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen