Klacht POSTNL: Pakket in de klikkobak

sad Niet opgelost
E.S. Abdoellakhan

Ik vond mijn pakketten 3 stuks in de klikobak toen ik thuis kwam. Wat schandalig.

De chauffeurs aanpakken op hun gedrag. Onmenselijk anno 2019 dat het op zo’n manier moet.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending die niet aan de voordeur bezorgd zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Graag ontvang ik van u de barcodes van de zendingen.
    - Uw e-mailadres.

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me uiteraard voorstellen dat u deze barcode heeft weggegooid, maar zonder deze informatie heb ik niet de mogelijkheid om een klacht door te geven.

Ik hoop uiteraard dat het niet meer zal gebeuren dat de chauffeur pakketten op deze wijze onbeheerd achterlaat. Maar mocht dit toch het geval zijn, wil ik u verzoeken om de Track & Trace code te bewaren en hier dan direct opnieuw melding van te maken.

E.S. Abdoellakhan
Er is degelijk wat aangeboden, maar helaas had ik alles al (barcode) weggegooid. Was het niet meer op te lossen. Dat zal ik dan voortaan bewaren. Bedankt voor de snelle reactie en moeite.