Klacht POSTNL: Pakket in de klikkobak

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357205
Gebruiker
E.S. Abdoellakhan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik vond mijn pakketten 3 stuks in de klikobak toen ik thuis kwam. Wat schandalig.

De oplossing

De chauffeurs aanpakken op hun gedrag. Onmenselijk anno 2019 dat het op zo’n manier moet.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending die niet aan de voordeur bezorgd zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Graag ontvang ik van u de barcodes van de zendingen.
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me uiteraard voorstellen dat u deze barcode heeft weggegooid, maar zonder deze informatie heb ik niet de mogelijkheid om een klacht door te geven.

    Ik hoop uiteraard dat het niet meer zal gebeuren dat de chauffeur pakketten op deze wijze onbeheerd achterlaat. Maar mocht dit toch het geval zijn, wil ik u verzoeken om de Track & Trace code te bewaren en hier dan direct opnieuw melding van te maken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.S. Abdoellakhan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is degelijk wat aangeboden, maar helaas had ik alles al (barcode) weggegooid. Was het niet meer op te lossen. Dat zal ik dan voortaan bewaren. Bedankt voor de snelle reactie en moeite.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen